Ett gott försök till vara snäll, en julklapp från Store bror till lilla syster !

Det är ju inte alltid lätt veta VAD man ska köpa, och när man väl köper något kan det ju bli lite fel.

där av har ja fått en underbar historia där en storebror ska va snäll mot sin lilla syster ! Läs och grunda: Historien är skriven från lilla systerns syn !

jag fick ett kuvär av min store bror nu i julklapp ! Första tanken var "huh? ett kuvär?" 
sedan så öppnade jag paketet av min broder, och där i låg ett kontantkort på 100 kr !
jag bara yay ! ! jag har alltid lite pengar på mobilen så det var välbehövligt.
Sedan fick jag en tanke "visste inte att man kunde ladda på comviq kompis för 100 kr.. de var nå nytt."
Ett tag senare när ja skulle ladda på kortet, så blev ja störd av min andra store bror. som tvinga på mig godis. så ja la ner kontantkortet på diskbänken, och tog godisen och börja äta.
"va snäll min bror är nu då kommer och hämtar godis och allt" tänkte jag.

kände smaken av godisen, och fick PANIK! det var det vidrigaste godis jag någonsin ätit, och min EGEN STORE BROR lura mig till att äta de !
efter ja bråkat med min bror och slagit han var det dags för att tanka på kortet..

och när jag kom tillbaka och letade efter kvittot så hade... mamma... slängt kvittot....

jag bara vafan !
och ja... hon fick gräva bland papperen och kartongerna, tillslut  tog upp det ur papperskorgen när hon insett det låg där... frech....
och sedan laddade jag på det efter mycke omvägar...
och sen får man ju ett sms "du har laddat på ditt kort ... BLABA"
och då stod det "din prisplan är nu standard"
och jag bara STANDARD?!?!
sen frågade jag min reatardade bror om varför han köpt standard när mamma sagt till honom att jag hade comviq
han svarade: jag kan väl inte hålla reda på allt!
det var den otroligt spännande historien om min kväll

Historia Från GBG !

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! Min jävla bror alltså.

Historia från förorteeen... försöker verka cool :)

2009-12-25 @ 00:04:14
Postat av: Owner of THE blogg ;)

Hahaha rolig bror har du iaf ^^ random sådär passa perfekt in på bloggen ^^

2009-12-25 @ 00:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0