Wow my blogg sucks :D

den tvingade Daniel gör nu en ny blogg på grund utav att det är människor som tycker att jag ska göra det. och att jag ska få fram en rolig blogg jag hade förut . .


Säger bara FACEPALM .. . no way ja kommer lyckas. . min FD blogg skrev ja bara en massa random saker och minnen haha.

*Kommer inte berätta vänners namn.

Nå väl då startar vi med ett minne som är suddigt men ändå roligt.

Lilla jag skulle ha en skön hemma kväll, då ja bara skulle softa och se film. men aldrig de hände, det blev en förfest på kvällen, som bara blev bättre och bättre ju mer tiden gick. shit var nog 35 pers där totalt på sin max höjd !
sen är de dags för dra sig mot krogen, så hör man nåra tjåla och stoja efter mig, och ja fatta inte vilka dom va xD
sen väl inne på krogen så var ja me en vänn och så gjorde jag ett mega fynd! jag kom fram till att ja dricker för mina pengar ja sparat! wow det är nog de smartaste ja gjort på länge ! :D sen kommer del 2 som är så jävla nice, jag får tag på en tomteluva så jag blir THE santa, ojojoj jävlar va denna tomte drack och dansa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0