bloggen går plus.

tydligen får jag bra respons på min "random blogg" som jag blev upptvingad till att skriva ^^ .

de känns fett och skönt ni diggar bloggen om mina funderande tankar hissar dissar och faiiiils ja tar upp.

så va tycker ni jag ska ta upp nu då?

Mera fails? isf om vad? skolan? livet? samhället? E.M.Ds "som skulle sjunga för hemlösa som sjunger välkommen hem igen, eller va låten heter?"

Funderingar om hur ja tycker man ska förbättra saker?

musik?

har många tankar PÅ vad JAG kan SKRIVA, men frågan är vad ni intresserar er på att läsa också. Allt är tillåtet att fråga mig i kommentarerna, om jag känner mig manad till att svara så skriver ja upp svaret på ett snyggt sätt i blogg inlägget, annars så vill jag inte besvara frågan, eller så tar jag kontakt med den personen på annat sätt :)

FRÅGA PÅ, och GE MIG IDEER !  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0