Dalatrafik...

Detta är random på riktigt...





Varför man bör hata dalatrafik.

Deras bussar är värdelösa och går sönder, senast idag så gick växel lådan på bussen sönder medans alla skulle åka till skolan.
När vi skulle hem från skolan var bussen sen med 20 min så vi missa tåget vi skulle med, samt så höll vi på att missa bussen.
när man väl kommer till stan efter allt detta  krångel så är bussen från stan sen med ca 10 min...
så jag våga fan inte ens ta bussen till min träning, den ja brukar ta...

DALATRAFIK ÄR SÅ JÄVLA FAIL !

Jag tror jag talar för många VÄLDIGT MÅNGA, när jag säger att dalatrafik är FAIL, VÄRDELÖSA.
p.s dom tycker att dom ska höja priserna....
brar gå och ¤&%#!


Kommentarer
Postat av: Maria

Kan inte gö ngt annat än att hålla med. Igår var första bussen sen med 7 minuter, sen så hann vid inte med 253 och fick ta 53, men den va så jävla seg och dörrarna krånglade så att vi aldrig kom iväg. FAAIL kommunal!!!

2010-01-13 @ 07:20:40
URL: http://lillakissemisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0