helgen i stort och smått.

Kunde inte va med och träna pga gjort illa foten, men ingen större nöd gick det på det, satt där och kollade på ist då.

random helg som fan, slagga hos en polare i fredags, det var insane ! allt från att Sitta kolla på film, kolla på ytb klipp, skratta som fan. till att trycka en airbomb upp och ner i en snödriva och tända på den. *boff*

lördagen var schysst också, chilla med vänner bråka "slåss", sedan sträcka sig över räcket på 5:e våningen för att snacka med dom små skitarna som festa på 3:e våningen !
Tydligen var jag igenkänd ?!??!?!?!?! random.... whine.... Lol att jag glömde bort de, kom på de nu när ja skrev vad som hänt xD randoms

och jag har erfått ett nytt smeknamn..... "kudden" Det var lite random kanske, men det funkar. Ensamrätt till att kalla mig det till "THE GENIUS" som kom på det xD copyright.

svårt hålla en random blogg igång utan att ta in seriösa saker, :O M!$$£<3 :D random x)

Ge nallen ett namn? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0