Pga tankar och funderingar kan jag inte göra ett random inlägg nu.

Många frågor, många funderingar.
Mest så kommer frågorna ifrån er som känner mig, som tycker jag är gladare. och era funderingar, har ni varit inne på och fundera om jag hittat en tjej.
samt så har ni frågat vad som beskymrar mig.

Var god läs, ditt val läsa, ditt val att ta till de ja säger.

Ni som inte fått svar på va som skett därför jag är nere. fråga inte, trycker ner bara.
whine.

Men det som är bra, gör mig glad det kan ni som inte vet få veta :)
Ni som inte vet om att jag gillar Maria, nu vet ni det. Det är ingen hemlighet att jag gillar henne ! :) nu kommer dom ökända 1000 frågorna komma, det vet jag. men ta de lugnt, ni kommer få svar på dem ni som inte redan fått det :)
Maria är underbar ! :)<3

Ni som ifrågasätter mitt val av Maria. Dra åt helvete :)

Kommentarer
Postat av: Maria / Misse

Vi får båda stå ut med exakt 158.98 st olika frågor/dag X 7 dagar i veckan. Det blir... ett par stycken!

"Om ni ifrågasätter mitt val av Maria, dra åt helvete"

Min kommentar: "k...." :) <3

2010-01-28 @ 16:14:25
URL: http://lillakissemisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0