Dannyboys.blogg.se

va görs gott folk? ingen aning vad ni gör men gör de ni gör  !

Jag har skit tråkigt just nu INGENTING att göra, ledig från skolan... this sucks..
vad ska man göra när man inget har att göra?...

random shit har hänt som fan, kan inget annat göra än att skratta fan när de sker ^^

Vi bjuder på denna ^^

 

jusssssste ! Agerade snickare igår, otroligt kul ! jag har lärt mig som snickare får man svära hur mycket man vill, och om vad man vill ! utan att någon kan påpeka något om det ^^

Det gillar man på Facebook ni som inte vet de :)

Well i guess its time to chill out and send a text mess to Mjao Aka M!$$£



Kommentarer
Postat av: Misse

Heey!!! Tog inte jag den där bilden eller? :D

Whatever... ha den där som profilbild på Facebook (A)

Btw så tror jag att den där coola, pratglada katten med olikfärgade ögon uppskattade ditt sms i morse ^^

2010-01-25 @ 16:40:42
URL: http://lillakissemisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0