Fail tävling ! Skolan vs Mig, må den största fail'aren vinna..

klockan har nu hunnit till lunch, och jag kan ju redan tilläga att de skett random saker i skolan SOM VANLIGT ! men denna gång på det mindre bra sättet, för min del.

Har pluggat 2 SJUKT stora uppgifter på lovet. så kommer ja till skolan för att skriva ut dom och lämna in dom..(fail)
måste till lägga att vi är en teknologisk skola(fail), SÅ FUNKAR INTE EN ENDA SKRIVARE PÅ SKOLAN ! DOOOH ! !

1-1 i fail: skolan VS mig !

sitter och går igenom mitt nya schema jag fått, allting är fuckt up ! dom tycker ja ska ha typ 3 olika ämnen läsa på hela året . . DING ! PLING ! 2-1 ! jag repiterar skolan tar ledningen i fail men 2 - 1 !!!

sen äcklig mat idag, och vi ska äta på resturang... FAIL ! så där får dom ytterligare en fail score !
så det står nu 3 - 1 i fail till skolan !

Matchen fortsätter tills skolan avslutas för dagen... HÅLL KOLL PÅ THE FAIL GAME !

med det så bjuder vi på lite fail bilder från google så google kan få en fail point !






AND YOU DID JUST EARN A FAIL POINT !!

Nu ska du kommentera dina fails du gjort under dagen, och se fall du kan vinna över mig eller skolan !

"I find your lack of win disturbing. may the fail be with you." =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0